Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sözlerini en çok begendiginiz şarkı....

  • trashtalker • 29 Ocak 2006 12:03 • #493190
    Megadeth-Symphony Of Destruction
    "Just like the pied-piper
    Led rats through the streets
    We dance like the marionettes
    Swaying to the symphony of destruction"
Bu konunun tüm mesajları