politika yapçaksan git meclise politikanı yap.veya ne biliim git grev yap,boykot yap.müziği bu işe karıştırma da neyi karıştırırsan karıştır.adamlar en güzelini yapıyo.şarkı yazcaksan karıya kıza yazcan tabi başka kime yazcan.ayrıca belirtiyim gc'nin son albümünde politik öğeler taşıyan şarkılarda var.istersen bi baştan sona dinle