Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce(2000'li yıllar için),en iyi punk grubu sum41 mı,yoksa simple plan mi?

  • blackrainbow • 4 Şubat 2006 03:34 • #493434
    politika yapçaksan git meclise politikanı yap.veya ne biliim git grev yap,boykot yap.müziği bu işe karıştırma da neyi karıştırırsan karıştır.adamlar en güzelini yapıyo.şarkı yazcaksan karıya kıza yazcan tabi başka kime yazcan.ayrıca belirtiyim gc'nin son albümünde politik öğeler taşıyan şarkılarda var.istersen bi baştan sona dinle
Bu konunun tüm mesajları