Rock n Coke'da geçen seneki rezillikten sonra sevdiğim gruplar başka bir organizasyonda bulunsun isterim. Tamam, konsrler filan süperdi ama o tuvaletlerin hali neydi öyle? Hele otobüsçülerin bütün gün pogo yapmış, hoplamış- zıplamış coşmuş insanları bir saatlik yolu ayakta götürmesi? Kart saçmalığı ve kart kuyruğunda kaybedilen zaman? (Gerçi ben bunu basit bi yoldan hallettim ama neyse)