senin gibi kısıtlı kalıp bildiği tek grubun adını nickine koymamışız en azından....
sanırım arkadaş saçmalamış...
bu arada bu başlığı buraya neden açtı bu arkadaş anlamadım...kaşınıyosun sanırım..insanlar kendini bişeyci zanneder,kendine bişeyci der bundan sanane...eğer bundan rahatsız oluyosan nofx un dediği gibi nickinden başla değiştirmeye çünkü
çok komik ;)