Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

kim kimdir? İnsanlar neye göre bişeyci oluo ya..çok komik tanımlamalar var.

  • mkcervy • 11 Şubat 2006 18:59 • #493809
    senin gibi kısıtlı kalıp bildiği tek grubun adını nickine koymamışız en azından....

    sanırım arkadaş saçmalamış...
    bu arada bu başlığı buraya neden açtı bu arkadaş anlamadım...kaşınıyosun sanırım..insanlar kendini bişeyci zanneder,kendine bişeyci der bundan sanane...eğer bundan rahatsız oluyosan nofx un dediği gibi nickinden başla değiştirmeye çünkü çok komik ;)
Bu konunun tüm mesajları