hayatımda korsan kadar güzel bi varlık görmedim.geçen senfonik konserinin dvd sine baktım fiyatına bakana kadar herşey güllük gülistanlıktı arkasını çevirdim birde ne göreyim.59 ytl.önce höyt sonra çüş ardından tekrar höyt dedim elimin yandığını hissettim hemen geri bıraktım.şimdi alice harikalar diyarında gibi güle oynaya çaba göstermeden indiriyorum internetten benim ayıbımmı metallicanın ayıbımı bilmiyorum.