bi kere mesajı doru anlayan yok!ben buradan ismini offspring i espirileştirerek onspring yapan arkadaşa, sen gelme de kim gelirse gelsin diyorum!!!avril miş, saçmalık,yani bunu lamicimi yok!bi de şu dj ve rapper olayını kaldırsınlar:(((her ne kadar rock felsefesine çok zıt düşen bir firma tarafından düzenlense de , belki o zaman gidilecek bir festival olur....