ne yani kim giricek bu siteye kardeşim? beyinsiz olduğum için beni dışlıycak diğilsiniz heralde? bakın ne kadar uzun bi cümle kurdum. hatta anlatım bozukluklarını bile ayıklayabilirim. bi de benim bi üst modelim var; o cümleyi devrik ve kurallı şeklinde ayırd edebiliyo. ama şarkı söyleyebilen onun da bi üst modeli.