ahh burada da o kelime. bak o öyyle yazılmıyo arkadaşım sen yenisin galibaaa.. b*k yapıcaksın:)
hiphop ı bi iş olarak gördüğünü söylemen de hiphop yapanları mutlu edecektir eminim. Ayrıca o işe bizim ne diyeceğimizi sen bilemezsin, "müzik diyemezsiniz bence" gibi kelimeler kullanma yanlış yerlerde. ne dersek deriz.
Peki onların anlamadığı b*ktan sen anlıyo musun ben çok merak ettim müziğin evrensel olduğuna katılan arkadaş ..
Ya da sen ne türünden anlıyosan onu yap onu konuş iyi iş yaptı densin. Hiphop rap yapanlar da vaayy beee desin hadi bakiim..