Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

arkadaslar bence bu sitede hıp hop rap pop arabeskçılere yer yok

  • dilek • 25 Şubat 2006 15:45 • #494548
    ahh burada da o kelime. bak o öyyle yazılmıyo arkadaşım sen yenisin galibaaa.. b*k yapıcaksın:)

    hiphop ı bi iş olarak gördüğünü söylemen de hiphop yapanları mutlu edecektir eminim. Ayrıca o işe bizim ne diyeceğimizi sen bilemezsin, "müzik diyemezsiniz bence" gibi kelimeler kullanma yanlış yerlerde. ne dersek deriz.
    Peki onların anlamadığı b*ktan sen anlıyo musun ben çok merak ettim müziğin evrensel olduğuna katılan arkadaş ..
    Ya da sen ne türünden anlıyosan onu yap onu konuş iyi iş yaptı densin. Hiphop rap yapanlar da vaayy beee desin hadi bakiim..
Bu konunun tüm mesajları