Kovalent bağ var.. e biliyorsun oda ortaklaşmaya dayanan bi bağ...
N.Ş.A. da çok kolay birbirlerine bağlanıp, biri kendisininkini diğerlerinin kullanımına açar.. ama açarkende hopp kardeşim siz benimkini kullanıyorsun bende sizinkini kullanırım der ve ortaklaşırlar...