hakancım sen de kimsin diye sorulmasın ismini yaz da.. neise ben yazmışım bile :)
biz hakanla konuştuk aslında tekrar bu işe girişmeyi pek istemiyo. herkes sadece konuşuyo icraat yok diye düşündüğü için.
ben de gerçekten de bu organizasyonun gerçekleşmesini isteyenlere 1 hafta boyunca duyuralım, ya da işte bi tarih belirleyim, biryerde toplanıp bu işi ciddi ciddi konuşalım dedim.
hatta kesin desteklerim diyenlerin ismini telefon numarasını alalım ki peşlerini bırakmayacağımızı anlasınlar dedim :) konuşalım aramızda bi organize olalım dedim. boş boş burada konuşmakla olmuyo dedim :) tartışmakla biyere varılmıyo da dedimm.. bunların hepsini ben dedim :)
o da ok dedi.. ne desin :p