bence yetenek ya da çalışmak değil olay.müzikal zeka diye bişey var.o bizim uslübümüz demek.örneğin insan ilişkilerinde çok başarılısın ya da çok başarısız.birşeyi çok seversin ya da sevmezsin.karizmatiksin(bu karizma fikir güzelliği demek)ya da krosun..işte bunların hepsi birer müzikal-daha doğru deyişle- sanatsal zekayı oluşturuyor.yani bir kişi eğer yetenekliyse yeteneğinin gelip tıkandığı bir yer vardır.çok azimlidir ama azminin bittiği bir yeri vardır.ama sahiden inançlıysa ve de sanatsal bir zekaya sahipse o kişi için kurduğumuz cümleler olumsuz bitmez genellikle.çünkü onlar kendileriyle yarışırlar.kendi beyinsel nitelikleriyle.onları birer hamur gibi yoğururlar beyinlerini..tüm hayat boyu öğrenmek ve keşfetmek bitmez o beyinlerde.ve söyleyebileceleri çoğu şeyi söyleyemeden göçüp giderler bu dünyadan..notalarının ve yapmak isteyip yapamadıklarının cumhuriyetine:)