arkadaşlar,elinizde bi odun yokken,onu nasıl yontabilirsiniz ?
Yetenek ne tür bir şeyki?Elle tutulmaz, gözle görülmez, şimdi çıkıpta yetenekli ile yeteneksizi ayırt etmeliyiz demek saçma biraz.Yetenek aslında çocukluktan gelen bir şey, kulağınız melodileri ne kadar çabuk kavrıyorsa o kadar yeteneklisinizdir.Ama başka bir şeyde varki ona "Ritm kulağı" denir, eğer bu yoksa senden hiçbir şey olmaz.Parmakların çok gelişmiştir, çok iyi sololar falan atıyosundur ama bir şarkıyı kulaktan çıkaramazsın.Olmaz yani, beceremezsin, çünkü ritmini oturtamazsın kafanda.Ha çaba ve azimle bu sorununda üstesinden gelirsin.