Yetenek = enstürman çalabilme becerisi anlamına gelir müzikte. Enstürmanınıza hakim olmak için ciddi bir şekilde yetenekli olmanız gerekir. Çok yetenekli, mutlak kulağa sahip insanlarının günde en az 9 saat çalıştıkları göz önüne alınınca... Üzgünüm ama yeteneğiniz yoksa müzikte pek şansınız yoktur. Ama nedense eline elektro gitar almış, bir iki tane metal grubunun şarkılarını barlarda çalan gençlerimiz kendilerini yetenekli sanıp havalara giriyorlar. Ayıp ama, bizimle aynı kefeye koymamaları gerekiyor kendilerinin (=P da yapalım da hemen kızmasınlar)