Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bi enstrüman çalmak için yetenek mi gerekir,çok çalışmak mı??

  • dexter_holland • 29 Nisan 2006 12:37 • #497809
    violoncellist, ben besteci olmak için yetenekten daha önemli şeylerin olduğuna inanıyorum. En başta zeki olmak, duygusal olmak gerekiyor. Birşeyler hissetmeyen bir insan beste yapamaz bence. Yapsa da iyi bir beste olmaz. Sanat bu sonuçta. Hobarey denilerek yapılmıyor.Enstürman çalmak derken, haklısın fazla kısıtladım.

    Bir de ne kadar doğru bilmiyorum ama bildiğiniz gibi müzik zekası ve matematiksel zeka çok yakın şeyler birbirine. Bu yüzden matematiğiniz pek iyi değilse iyi müzisyen olmanız pek olanaklı gözükmüyor diyenler var. Hatta Moskova Üniversitesi'nde matematik becerilerini de ölçüyorlarmış sınava girecek öğrencilerin, duyduğuma göre.
Bu konunun tüm mesajları