Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bi enstrüman çalmak için yetenek mi gerekir,çok çalışmak mı??

  • kötükedi • 29 Nisan 2006 17:08 • #497819
    bende violencellist e katılıyorum..yetenek şart..hani yetenek olmadan da cook ugrasarak bişeyler calınabilir ama sanat niteliği tasımaz bence.yani ruhu olmaz..ama istediğin kadar da yetenekli ol.çalışmadan kesinlikle ortaya cıkmaz yetenek................saygılar.................
Bu konunun tüm mesajları