bende violencellist e katılıyorum..yetenek şart..hani yetenek olmadan da cook ugrasarak bişeyler calınabilir ama sanat niteliği tasımaz bence.yani ruhu olmaz..ama istediğin kadar da yetenekli ol.çalışmadan kesinlikle ortaya cıkmaz yetenek................saygılar.................