Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bi enstrüman çalmak için yetenek mi gerekir,çok çalışmak mı??

  • dimmuborgirfan • 30 Haziran 2006 14:20 • #502656
    Ben piyano ve elektrogitar çalıyorum.Bu iş sabır,çalışmak,dikkat,titizlik gerektirir.Tamam müzik kulağı ve yeteneğe de sahip olmak gerekir ama çalışmadıktan sonra nereye kadar...Bu işi yapamıyorum diye bırakmak da olmaz.Süper çalmak ta gerekmiyor ama başladığın bir işe canla başla çalışarak sonuna kadar devam ettirmelisin.
Bu konunun tüm mesajları