Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hangi grupta hangi enstrümanı çalmak isterdiniz?

  • düşyılmaz • 13 Mart 2006 09:56 • #495269
    BEATLES YAŞA BEE

    ben enstrümancı değilde, yapımcı olmak isterim, şu içine tükürdüğüm boş beleş gruplarının çıkmasına engel olmak için
Bu konunun tüm mesajları