Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hangi grupta hangi enstrümanı çalmak isterdiniz?

  • biittersweettt • 6 Nisan 2006 22:15 • #496267
    kesinlikle ve kesinlikle korn un mikrofonu olmak isterdim baylıyorum ya ..(daha dogrusu mikrofonun kondugu kadın vücudu)hahahaha
Bu konunun tüm mesajları