Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Rock'n Coke da bu sene bunlar şunlar olsa ne süper olur

  • Tubochka • 14 Mart 2006 16:44 • #495333
    valla foo gelsin isterim.. green day gelebilir belki..aaah ah ama gönül ister ki audioslave gelsin de dünya gözüyle şöyle bi chris görsün gözümüz.. hazirana kadar dua edeyim bari aaah ahhh!!
Bu konunun tüm mesajları