benim derdim insanlara bu festivalin bir muzik festivali olduğunu,ROCK festivali olmadığını anlatmak..ben demiyorum ki ben doğruyu biliyorum,ya da senin açtığın konuya lafım yok;isteyen istediği grubu yazar eder..benim lafım "kardeşim o rock grubu değil zaten kapitalizm bok püsür,kahrolsun cola yaşasın x" edenlere..halen inatla insanlar ülkemizin en güzel festivaline "yok rock tı yok püsür" diye bok atmakta..ulan sus ve izle işte festival dediğin iyisiyle kötüsüyle böyle yapılıyor bu ülkede...madem şikayetin var git yaz cola ya..ha birde şöyleleri yok mu uyuz oluyorum...festivale bok atar durur,sonra sevdiği grup çıkınca da sus pus gider izler...
bunların üzerine hala yazdıklarını bana yöneltirsen hoş olmaz ,söyleyim..