Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Placebo-Meds-2006 nası buldunuz bakem?

  • Zee-tah • 1 Haziran 2006 21:03 • #500283
    güzel bi albüm olmuş.. aslında biraz sıkıcı bi albüm olucağanı düşündüm nedendir bilinmez.. ama yine de en iyisi song to say goodbye diyebilirim.. meds ve broken promises da güzel..
Bu konunun tüm mesajları