Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kass-Trio'dan Bütün Müzisyenlerin Dikkatine

  • grk • 3 Nisan 2006 15:53 • #495963
    Değerli arkadaşlar;
    Müzik piyasasında olan,müziği profesyonel olarak meslek edinmiş bütün grupların yaşadığı sorunlardan biri olduğu için bu olayı sizlerle paylaşmak istedik.Çünkü biliyoruz ki yozlaşmış müzik ve bar piyasasını değiştirmek,müziğe ve müzisyenliğe saygı ilkesini oturtmak,gene biz müzisyenlerin elinde.Başımıza gelen kötü ve amatörce olayları paylaşmamız gerektiğine, aynı olayla karşılaşmamanız için ve bazı şeylerin değişmesi için ortak hareket etmemiz gerektiğine inanıyoruz.
    31 Mart Cuma günü 2 haftadan beri çalıştığımız Ekşi Limon (Eski Pulp) isimli barda çalmak üzere mekana gittik.Bir hafta öncesinde, bar tamamen dolu olmasına karşın ve içerde su gibi bira içilmesine karşın "barın yeni olması" gerekçe gösterilerek anlaştığımız paranın çok daha azını aldık.Bir hafta sonrasında ise,buna rağmen çalmaya gittiğimiz barda kapının önünde bizim yerimize başka bir grubun adını gördük.Bizler bu işi meslek olarak yapan geçimini müzikten sağlayan müzisyenleriz.Çalıştığımız barın bir grup değişikliği yapması bizim için hiçbir sorun oluşturmaz.Ancak bunun bizlere önceden bildirilmemesi,hiçbir şekilde haber verilmemesi,bizim bu durumu çalacağımız saatten 2 saat önce öğrenmemiz ve bütün bunların üstüne içeri girip bu durumun nedenlerini sorduğumuzda,yetkili kişinin "Andaç Bey telefonunu maçta kaybetmiş bu yüzden size haber veremedi herhalde" cevabını vermesi kabul edilemez bir durum.Müzik piyasasında olan birçok kişi böyle durumlarla karşılaşıyor.Bizler müzisyeniz arkadaşlar.Bu tür durumlarda ortak hareket etmeli düşüncelerimizi paylaşmalıyız.Böyle bir işletme mantığıyla hiçbir şey gelişme göstermez.Bugün bize yapılan bu saygısızca hareket yarın sizlere de yapılabilir.Müzisyenliğin değerini bilmeyen "nasıl olsa çalacak birilerini bulurum" mantığı ile hareket eden, beraber çalıştığı gruba karşı sorumluluklarını bilmeyen, barını dolduran gruba keyfi davranıp eksik para veren bir işletmeci mantığı, köyünde koyunlarını satıp gelip İstanbul'da bar işleten işletmeci mantığıdır!Bizler müziğin; karşılıklı saygı ortamında,hakettiğini alan müzisyenlerle ve bu işe,iş mantığıyla bakan işletmecilerle gelişeceğine inanıyoruz.
    Tüm müzisyenlere ve işletmecilere saygılarımızı sevgilerimizi gönderiyor ve bu tür olaylara karşı duyarlı olmamız gerektiğini düşünüyoruz...

    Kass Trio adına Yılmaz Can/Görkem Baharoğlu
Bu konunun tüm mesajları