barlarda ilk defa karşılaşılmayan ve ne yazıkki aile parasıyla gayet rahat biçimde hayatlarını devam ettiren müzisyen arkadaşların para istemeden çalmasından kaynaklanan problemler yüzünen böyle sorunlarla karşılaşıyoruz. tüm mağdur durumdaki gruplar haklarını bu denli ısrarcı bir tavırla arasa eminim Türkiye`dede müzikle bir yerlere gelinebilirdi. Aynı olayarın tekrarlanmamasını umuyorum ancak boş bir temenni gibi geiyor ne yazıkki. hakkınızı yedirmeyin arkadaşlar..