valla steve vai bidaha gelse bidaha giderim.. bidaha gelse bidaha giderim.. bunun dışında İCED EARTH artık bi uğrısın şu Türkiye'ye yeteeeeeeeeeeeeeeeer.. metallica yıda görmek isteriz tabii..
bu arada; RES'N TARH diye bi grup var araştırın bi.. geleceğin starları...