fahrettin kerim gökay anadolu lisesi olarak biz kesinlikle kalmalıydık mesela :D
şaka bir yana çoğu grup hakederek , çalışarak , kendilerinden bir şeyler katarak finale kalmayı başardılar. zaten yıllardır kasdav'a katılan okullar tecrübeleriyle kendilerini belli ettiler.
bu yüzden jüriler zaten olması gereken duruma çok fazla etki etmediler düşüncesindeyim.
şu okul kötüydü - bunlar haketmedi gibi konulara girip tartışma çıkarmayayım hiç , önümde çalışmam gereken ve az süre kalmış bir öss belası var zaten :D