nedense genel olarak herkes yurtdışından ithal olarak getirdiği müzisyenlerle kurmuş hayali grubunu..türkiyede ihtiyacımızı karşılayacak müzisyen yokmu sizce,yoksa buda bi yabancı özentiliğimi?
burdaki kimsenin bunları yazarken yabancı özentiliği yapacağını zannetmiyorum..sanırım herke hayran olduğu adamların listesini koymuş buraya..türkiye de tabi ki sağlam müzisyenler var!