Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hayalinizdeki grubu kurun deseler grubunuza kimleri koyardınızzz???

  • numbie_X • 21 Nisan 2006 22:26 • #497308
    hayır yaa..
    davul:rob bourdon(hatta 2tane olsun,biri de burak gürpınar olsun:p)
    bas:bred delson
    elektro1:deniz yılmaz
    elektro2:bizim eleman:)
    vokal:ben ve kurt cobain
    aklıma başkası gelmedi,gelirse onları da söylicem en kısa zamanda:)
Bu konunun tüm mesajları