Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hayalinizdeki grubu kurun deseler grubunuza kimleri koyardınızzz???

  • Alp_YiLgin • 22 Nisan 2006 00:15 • #497315
    2 Vokal olurdu Anthony Kiedis ve Ben
    Gitar. Jimi Hendrix ve John Frusciante
    Bass Flea
    Bateri Chad Smith ve Ringo Starr :D 2 davul ilginç olur
Bu konunun tüm mesajları