Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hayalinizdeki grubu kurun deseler grubunuza kimleri koyardınızzz???

  • cfh_arsenic • 23 Nisan 2006 13:18 • #497436
    gitar1:dimebag darrel(her ne kadar ölmüş olsada)
    gitar2:ben!..
    solist:özgür
    bass:RHCP basçısı(ismini bilemiyorum)
    vokal:çağatay
    davul:joey jordison
Bu konunun tüm mesajları