Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hayalinizdeki grubu kurun deseler grubunuza kimleri koyardınızzz???

  • mental patient • 28 Nisan 2006 21:07 • #497776
    solist:joel madden (cnm o bnm ya)
    ya kısaca my chemical romance, good charlotte ve the killers gruplarından en sevdikleri alır karma bi grup yapardım
    uufff kahretsin olaya yine duyguları karıştırdım :s
Bu konunun tüm mesajları