Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

metallica 'nın yeni nasıl olur sizce???

  • mkcervy • 15 Nisan 2006 22:35 • #496973
    metalika yeni değil japon yeni

    güzeldi :)
    metallica hakkında:umarım 10 sene sonra da seve seve dinleyebileceğimiz bir albüm yaparlar kendileri...yeni prodüktörleri de hayırlı olsun abilerin :P
Bu konunun tüm mesajları