Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

rockçıyım ezelden gönlüm geçmez gothikten

  • kare-te • 19 Nisan 2006 00:46 • #497173
    rocker ya da rakır nedir ?
    bir insanın kendine ben rockçıyım metalciyim ya da bir grubun sonuna 'ci' ekleyerek bucuyum demesi nekadar doğru birşeydir?
    müzikte ideoloji olmaması gerekiyorken (sisaset olabilir siyasetten kastım bir babanın evine ekmek götürmesi konu alınabilir ya da hayatın zorlukları ülkede yapılan yanlış şeyler,doğru şeyler)neden ideoloji vardır ? yoksada neden bu kişiler varmış gibi gösterir ve bunu sadece rock müziğin doğuruları ötekilerin yanlışları olarak gösterir hep merak etmişimdir o tarzı dinlemeyenler gerici müzikten anlamayan kişilermidir?
    nedir bu fanatizm?
Bu konunun tüm mesajları