Ey kör, bu gök bu yıldızlar boştur boş..
Bırakta onu bunu, gönlünü hoş tut hoş..
Şu durmadan kurulup dağılan evrende
Bir nefestir alacağın o da boştur boş..
bu sözlerle (inceden değişmiş) bi şarkı vardı zamanında radyodan çektim ben bunu..kim sölüyo bilen varsa allah rızası için bi haber etsin