Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ey kör, bu gök bu yıldızlar boştur boş..

  • tragos_666 • 20 Nisan 2006 22:40 • #497270
    Ey kör, bu gök bu yıldızlar boştur boş..
    Bırakta onu bunu, gönlünü hoş tut hoş..
    Şu durmadan kurulup dağılan evrende
    Bir nefestir alacağın o da boştur boş..

    bu sözlerle (inceden değişmiş) bi şarkı vardı zamanında radyodan çektim ben bunu..kim sölüyo bilen varsa allah rızası için bi haber etsin
Bu konunun tüm mesajları