Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

arkadşlar aranızda DEXTER HOLLAND ı seven varmıııı?

  • da hui • 26 Nisan 2006 17:47 • #497663
    Severiz kendilerini, niye sevmeyelim? Ama rock n coke ta birz gıcık oldum. Ya, bir grubun seyirciyle diyaloğu bu kadar mı az olur? Adamlar iki kelime söyledi, 50 dk çaldı doğru dürüst güle güle demeden gitti.
Bu konunun tüm mesajları