abi sen hiç metallicayı başka bi grubun şarkısını çalarken gördünmü?kıyasladıgın dream theater ve birçok erbap grup metallicanın şarkılarını çala çala bi hal oldular...:)
ve sen hala bu sorunun cevabını arıyosun...tabi ki metallica.
onlar yaşayan efsana kim ne derse desin....
tamam belki metallica cok ayak altında kaldı,her kesim metallicayı tanıyo artık(ülkücü,solcu,sagcı,kıro,gazi,abaza,mabaza)herkes biliyo ve sarkılarınıda dinliyolar...yani objektif olmalıyız....