booth and the bad angel- dance of the bad angels...
uyurken dinlenir, kalkarken dinlenir, yerken dinlenir, içerken dinlenir, bi rivayete göre intihar ederken de dinlenirmiş... ne güzel şarkısın sen.. ne alıp götüren şarkısın sen...
aşık eder, çığlık attırır.
e tabi konuya binaen uyutur da...