Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hayatımda duyduğum en iyi soloyu barıdırıyor dediğiniz şarkılar?

  • vovin35 • 11 Mayıs 2006 15:51 • #498505
    In Flames - December Flower (metal aleminin en müthiş solosunu barındırır,metal sevmeyen biri bile bu solo karşısında altına zıcar)

    Eternal Tears Of Sorrow - The River Flows Frozen 05:05 time display sonrası olmaz olsun lan böyle solo

    NOT: yalnız,vai,satriani ,malmsteen gibi rahatsız virtüözlerden önermeyelim,tartışmaya bile gerek yok zaten,
    şarkı içinde olursa daha iyi olur


    Yorum sizin!!!!
Bu konunun tüm mesajları