Nasıldı konser ama vega estirdi değil mi şahsen bana tuğrul üç kez el salladı bagetlerini aldım ellerinden ve de deniz le baya bi bakışıp şarkı aralarında da konuştuk sizin böyle güzel anınız oldu mu o konserle ya da koçfest le süperdi ya saçama ama paylaşma ihtiyacı duydum bir an baget şimdi evin en güzel köşesinde duvarda duruyor ayrıca konserde tüm şarkılara eşlik edebilen tek insandım diyebilirim en öndeydim arka sus pustu ta ki mor ve ötesi gelniceye kadar o zaman bir iki şarkıyı dinledim konser performansalrını beğenmedim gittim evde mp3 lerini dinledim :) ha iki şarkısı o 20 şarkısı aynı geldi konserde