Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Adana Koç Feste Giden Adanalı Garajcılar

  • tolqing • 25 Mayıs 2006 23:59 • #499704
    vega çok iyidi harbidende denizde süper tatlı ya ama ben onun paltosundan bunalım geçirdim orda.mor ve ötesi de iyiydi bence ya adamlar iyi geliştirdiler müziklerini öyle deme tamam fazla sakız oldular lakin iyiydi.konser alanı da bööyle rock n coke ın yandan yemişi gibi ama genede hoştu adanada göremiyoruz keremcem ve türevlerinden baska konser
Bu konunun tüm mesajları