2006 eurovision sonuçları belli oldu.birinci finlandia...Finlandia hakkında bir sürü eleştiriler yapıldı.Hatta bir takım insanlar mahkemeye dava açarak onların satanist bir grup olduğunu iddaa etmişlerdi.Buna rağmen hemen hemen her ülkeden oy alarak 1. oldu.sibel tüzünün seslendirdiği süperstar ise yarışmada 10.luğu kaçırıp 11. olarak seneye türkiyenin yarı final elemelerine katılmasını sağladı.sizin bu konu hakkındaki düşüncelerinizi bekliyorum....