Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

eurovision sonuçları hakkında ne düşünüyorsunuz???

  • jjosee • 21 Mayıs 2006 12:11 • #499203
    yarışma tam bi kolpa zaten siyasi bişey.ayrıca kimse çok çok iyi bi sonuç beklmiyodu.bu sonuç iyi bile bizim için.
    Türk'e de Türk'ten başka dost yok! bence..
Bu konunun tüm mesajları