Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

eurovision sonuçları hakkında ne düşünüyorsunuz???

  • anvil • 21 Mayıs 2006 12:36 • #499205
    türkiyenin eurovision serüveni herzamanki temposunu korudu bence fillandia ya gelecek olursak zaten herifler basın toplantısında "vejeteryan bir cafede et yiyicileri gibiyiz" demişler hakkatan tam yerinde bi laf yarışmadaki farkları onları birincilige taşıdı ayrıca arkadaşa katılıyorum tamamen siasi bişe bu ...
Bu konunun tüm mesajları