Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

en iyi ilk 3 albümünüz...dinlemekten bıkmayacağınız...

  • frozenwish • 26 Mayıs 2006 21:29 • #499764
    hocam ne üç albümü ya ne yaptın sen =)

    Anathema - Alternative 4
    Draconian - Arcane Rain Fell
    Dark Tranquillity - Damage Done
    Blind Guardian - Nightfall in the Middle Earth
    Iced Earth - Horror Show
    Katatonia - Tonights Decision

    hmm, aslında daha yazmam gereken bi 10 tane daha var ama idare edelim bunlarla =)
Bu konunun tüm mesajları