Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dream Theatre sizce de çok berbat değil mi?

  • paradigm_shift • 2 Haziran 2006 05:43 • #500303
    çok kötüler abi. bir de bir sürü adam gelmiş yok bu kadar müzik okumuşlar şu kadar hızlılar. bana ne abi, dinlemeyin böyle şeyler siz de. herkes burzum kardeşliğinde birleşsin..black metal gibisi var mı be...dream theatre berbat...
Bu konunun tüm mesajları