Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dream Theatre sizce de çok berbat değil mi?

  • EMG 85 • 2 Haziran 2006 12:31 • #500317
    Evet daha ne duruyoruz , hadi Burzum Kardeşliği'nde birleşip kendimize rakip olan grupların vokalistlerini bıçaklayarak öldürelim! Güzel fikir , tebrik ettim...

    Ayrıca Dream Theater konusu : Değil mi ya?! Petrucci'ymiş , Portnoy'muş , Myung'muş , müzisyen mi onlar? Dinlemeyin!

    ...
Bu konunun tüm mesajları