Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dream Theatre sizce de çok berbat değil mi?

  • love guitar • 2 Haziran 2006 12:41 • #500319
    bence o insanlar o kadar özel ki...kazandıkları paranın her zerresini hak ediyolar.belkide daha fazlasını...helal olsun hepsine.burada olsa petrucci nin ellerinden öperdim:))))
Bu konunun tüm mesajları