biraz üzgün biraz dargın
öyle sessiz kaldım ardında
unut aldırma.
benim olsun geçmişe bakma
ben yaşatırım sen canını sıkma
unut aldırma.
al yanına hepsi benden
üç-beş nota bir sebepten
bir cümle söz şu yürekten
yandığım günden...
doya doya yaşa, yaşarsın bir defa
dokunmasın, değmesin hayat sana
doya doya yaşa, yaşarsın bir defa
hadi değsin ayrıldığımıza.
gizlice buluştuk seninle
bilmedi, bilmedi kimse
gizlice ayrıldık seninle
duymadı duymadı kimse.
bilinmez nerde nasıl
başka yerlerde
buluruz birbirimizi
aynı zamanlarda
belki bri başka yerde
belki bir başka seste
seni yaşarım
belki bir başka tende.
belki bir eski şarkı
belki de hoş bir koku esintide
hatırlarım seni bir başka yerde....