kesinlikle ama kesinlikle ama kesinlikle anathema'nın one last godbye'ının her dinlediğimde mutlaka aynı etkiyi aynı yıkımı hissetmemek mümkün değil...
Green day'den bir ara çok fazlaca hoşlanıp american idiot'ın ardından eskisi kadar sevmediğime karar vermeme rağmen sanırım time of your life'ın sözleri de tartışılamayacak kadar güzel:
"its something unpredictable
but in the end its right,
I hope you had the time of your life"...