Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İnternet te grupların parçalarını ücretsiz yayılamalarına ne diyorsunuz ?

  • kleinkenter • 12 Haziran 2006 14:56 • #501052
    Yok canım plak şirketi şart.İlla da Roadrunner, Nuclear Blast , Combat veya Universal olması gerekmez tabi ama ne bileyim internetle de albüm kapağı, kartonet gibi şeylere ulaşılmaz. Bir albümün kartoneti ve kapağı da en az albüm kadar önemlidir , eh netten de kartonet indirilmez...
    İşin mali tarafına gelince tamam amatör gruplar zaten bişey müzikten kazanmıyo ama ''indirin kardeşler nasılsa bişey kazanamıyoruz'' zihniyeti grubu hiçbir yere götürmez
    Küçük gruplar için ise fena olmaz bedavaya reklam yapma fırsatı veriyor bi kere. Ama dediğim gibi bir yerden sonra plak şirketi şart.
Bu konunun tüm mesajları