günümüzde pop müzik adı altında bir çok sanatçık ve yapımcı bizlere sığ,anlamsız,basit ve kalitesiz eserler sunmakta bu yüzden bizim kültürümüzü kesinlikle yansıtmayan gecici ve sadece ticari amaç tasıyan işler olarak kalıyolar hatta kalmayıp tükeniyolar.kapitalist sistemin en belirgin ürünü işte pop piyasası
bizim kütürümüzü ancak türk sanat müziği ve halk müziğimiz yansıtabilir,,
yakın geçmişimizdeki değerli sanatçılarımız bülent ortacgil,doğan canku,fikret kızılok....ve belki adını bilmediğimiz çoğu değerli insan pop piyasasına kalite ve seviye katmışlardır